https://naurok.com.ua/webinar/rol-emociynogo-intelektu-u-formuvanni-m-yakih-navichok-uchasnikiv-osvitnogo-procesu?reg=true
Іграшки під час війни, це про внутрішню безпеку дитини Теоретичне підгруння теорія Д. В. Винникотта Поняття перехідного об'єкта було введено та досліджено у 1950-х роках британським педіатром та дитячим психоаналітиком Доналдом Віннікоттом. Він вважав взаємини дитини з улюбленою іграшкою та дорослу людину з комфортним одягом або ковдрою частиною загального процесу переходу від світу людської психіки до реального світу. З погляду Винникотта, перехідний об'єкт перебуває межі між цими світами, полегшуючи перехід до реальності. Перше володіння дитиною зовнішнім неживим, але надзвичайно значущим для нього предметом, зазвичай невеликий м'якою іграшкою, яка використовується дитиною у процесі емоційного відокремлення від первинного об'єкта любові при стресі, часто також при відході до сну (Winnicott, 1954). Перехідний об'єкт повинен мати характерний запах і викликати відчуття, що нагадують дитині матір. Такий об'єкт створює дитині ілюзію комфорту, порівнянного з засп...
Коментарі
Дописати коментар